sobota 22. října 2016

Verše v éteru

Minulý týden jsem zažil jednu malou "premiéru". Vůbec poprvé jsem totiž poslal nějakou svoji báseň do soutěže. Došlo k tomu takto:
Na Signál rádiu, které spolu se svou "mami" často poslouchám, jsme minulé úterý zaregistrovali soutěž o pobyt v Šiškově mlýně u Telče. Aby člověk mohl tuto cenu vyhrát, musel do rádia e-mailem poslat báseň obsahující slova Signál rádio, šiška, mlýn, podzim, láska a moucha.
Ve středu jsem se pustil do díla. Básničku jsem složil poměrně rychle, během zpáteční cesty z Domova u Anežky. Večer, někdy kolem desáté hodiny, jsem ji odeslal. A také si ji (byť trochu pozměněnou) zaznamenal do svého notesu.
Ve čtvrtek ráno, několik málo minut před devátou, moderátorka moje dílko recitovala do éteru. Jí i jejímu kolegovi se líbilo. Co jsem v ten okamžik zažíval já, to se ani popsat nedá.
Sice jsem nic nevyhrál, ale překrásná vzpomínka na tu chvíli je stále ve mně.

Žádné komentáře:

Okomentovat